Kako funkcioniše dinamički remarketing
Odlična stvar kod marketinga je što se menja i nikada ne može da dosadi, a Vi birate šta želite da usavršite 🙂
Šta je to dinamički remarketing?
Dinamički remarketing je svakako budućnost marketinga kako u svetu tako i kod nas u Srbiji. Ovaj marketing donosi novi vid oglašavanja gde korisnika možete da ciljate sa proizvodima ili uslugama koje baš njemu trebaju.
Ovaj vid marketinga podržavaju
- Google AdWords
Kako radi?
Radi na principu inteligentnog praćenja. U kod sajta je neophodno uneti male segmente koda – kod Facebooka je to Facebook pixel a kod Google-a njihov AdWords kod.
Na osnovu koda koji je unet, Google i Facebook mogu da prate i beleže ponašanje korisnika. Na osnovu tih beleški, mogu da plasiraju oglas onako kako to vi definišete.
To znači da vi nećete moći da znate ko su vaši stvarni posetioci po imenu i prezimenu ili mailu, ali će Google i Facebook to znati, i što je najbolje zabeležiće njihovo kretanje po vašem sajtu. Kada budete kreirali oglas preko Facebooka ili Google AdWordsa, moćićete da definište baš grupu ljudi koja je bila na vašem sajtu i posetila jedan ili više određenih artikala ili usluga.
Recimo imate web apoteku – prodavnicu i želite da trudnicama prikažete proizvode koji su njima namenjani.
- Google i Facebook rade svoj posao tako što beleže sve informacije o poseti na vašem web šopu.
- U Facebook i Google AdWords ste uneli listu svojih proizvoda sa sajta.
- Kod Facebooka recimo možete da kreirate kategorije proizvoda, pa napravite kategoriju „trudnice“, u tu kategoriju svrstate proizvode koji su namenjeni trudnicama.
- Pri kreiranju oglasa možete navesti da želite da oglas plasirate svima koji su videli artikle iz grupe „trudnice“ na vašem sajtu ali nisu poručili.
Po istom principu napravite oglasse koji baš vama odgovaraju.
Ovo je trenutno najmoćniji marketinški alat koji postoji. Naravno da bi sve ovo bilo izvodljivo je neophodno da pored predznanja oglašavanja na Facebooku ili AdWords-u imate tehničku pomoć i podršku programera koji je radio na izradi sajta jer je neophodno da se i on uključi kako bi ovaj marketinški alat radio 100% svoj posao.